سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گرامی ترین عزّت، دانش است، زیرا با آنشناخت معاد و معاش به دست آید و خوارترین خواری، نادانی [امام علی علیه السلام]
می روم تا انتقام سیلی زهرا بگیرم
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  


    احبیب مالک لا ترد جوابنا انیست بعدی خله الاحباب

    حبیبه من! چرا جواب من را نمی دهی. آیا بعد از من،سنت دوستان را فراموش کرده ای؟

    این آوای غریب مدینه است در فراق تو... 
    فاطمه جان مگر نمی دانی سلام های علی ات در کوچه کوچه مدینه بی جواب است ؟

    بانو شما دیگر چرا؟
    مگر علی مرهمی جز نوای نوازشگر شما دارد؟

    اگر شکایتی به ناله های شبانه روزی ات بود که "به فاطمه بگو یا شب گریه کند یا روز " تقصیر علی چیست؟...

    علی خود مظلوم غریب این دیار است...

     امروز چرا برای علی مهر سکوت بر لب داری؟

    روز های مدینه بی تو چه سخت می گذرد...
    و چه تمام نشدنی ...

    لا خیر بعدک فی الحیوه و انما ابکی مخافه ان تطول حیاتی
    پس از تو خیری در زندگی نیست و من از این می گریم که نکند زندگانیم به طول انجامد

    موج،شرمنده شد از دیده ی دریایی من
    صبر بگذشت ز سر حد شکیبایی من

    واکن آن دیده که شب تا به سحر خواب نداشت
    کن تماشای من و وضع تماشایی من

    من همان دست خدایم که ز پا افتاده ست
    خیز بر پا و بکوش از پی برپایی من

    گریه از بعد تو بربودن من باید کرد
    دستی ، ای یار پی یاری و یارایی من

    سر اگر بعد تو در چاه کنم حق دارم
    چکنم نیست کسی غمخور تنهایی من

    باز اگر اشک مرا پاک کنی ممنونم
    با همان دست کزو بود توانایی من

    انجمن ، خانه و طفلان تو چون پروانه
    خیزای شمع پی انجمن آرایی من

    نپذیرندم اگر مردم دلسرد چه غم
    خاطرات تو بود گرم پذیرایی من

     

    ***

    این روزا دنبال یه هم دردیم که داغدار مادر باشه...

    شمام بفرمایین روضه:

    دانشگاه امام صادق علیه السلام شب هاساعت 9.15  /مداح میثم مطیعی/ سخنران حاج آقا صدیقی

    دانشگاه تهران صبح ها ساعت ??.?? /سخنران حاج علیرضا پناهیان/ مداح حاج سعید حدادیان

     

    اگه جایی سراغ داری مارم بی خبر نذار



    کمیل ::: یکشنبه 87/2/29::: ساعت 6:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :10767

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    می روم تا انتقام سیلی زهرا بگیرم

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<